Наша адреса

вул. Б.Хмельницького, 99 м. Берегове, 90202 Тел/факс: (03141)2-34-40

Аварійна служба водоканалу (цілодобово):
тел: 15-05, (03141) 4-21-65,
+380509554927
Hibabejelentési szolgálat
(Ivóvíz hálózati hibák, csőtörés csatornadugulás, szennyvízelöntés)
15-05 vagy (03141) 4-21-65,
+380509554927
(a nap 24 órájában elérhető)

ТзОВ „Водоканал Карпатвіз” завершив ще один рік своєї діяльності. 2009-й був сприятливим роком і нам вдалося багато чого досягти: побудована будівля четвертої резервної артезіанської свердловини; завершений капітальний ремонт двох водоочисних фільтрів знезалізнення та деманганації; здійснені промивки резервуару води; розпочаті роботи по відновленню каналізаційно-очисних споруд; проводиться оперативне цілодобове реагування та ліквідація аварії на водопровідній та водовідвідній мережах міста, а також, те чому ми дуже раді, наших абонентів стало більше.

Проте, незаперечним залишається той факт, що багато споживачів не платять за надані послуги, або невчасно платять за них. Саме такі неплатники є основною причиною неспроможності Товариства покращувати якість надаваних послуг. Кількість цих абонентів змінюється, але факт їх наявності ні. Протягом 2009 року були проведені численні акції по виявленню та покаранню таких споживачів, багато неплатників були від’єднанні від мереж централізованого водопостачання та водовідведення (відновлення надання послуг виконувалося після оплати всієї заборгованості, вартості від’єднання та приєднання до мереж та оплати штрафу, що сягає від 600 грн. до 50 тис. грн.).

Основними напрямками діяльності Товариства на 2010 рік є покращення якості надаваних послуг, розширення спектру надаваних послуг та ліквідація заборгованості споживачів за надані послуги. Як вам всім відомо, міжповірочний інтервал, тобто гарантований виробником термін правильності показів лічильника, складає три роки. Водомірний лічильник, термін використання якого перевищив три роки є неточним і може вказувати як занижені так і на завищені показники використання води. Саме тому протягом 2010 року розпочнеться повірка (заміна) водомірних лічильників холодної води.

Відповіді на часто-задаванні питання:

Що необхідно для того, щоб встановити водомірний лічильник?

Для встановлення водомірного лічильника Вам необхідно:

1. Отримати технічні умови у інженера-проектувальника ТзОВ „Водоканал Карпатвіз” за адресою: м. Берегово, вул. Б.Хмельницького, 99, тел. 2-34-40. У випадку не дотримання наявних технічних умов потрібно здійснити обновлення виконавчого креслення з координатною прив’язкою.

2. Отримати рекомендації (вимоги) до типу засобу обліку води в абонентному відділі ТзОВ „Водоканал Карпатвіз” за адресою: м. Берегово, вул. Б.Хмельницького, 99, тел. 2-45-67, 2-31-91.

3. Придбати та встанови водомірний лічильник із дотриманням виконання двох попередніх вимог. За бажанням абонент може придбати лічильник та замовити його встановлення у ТзОВ „Водоканал Карпатвіз”.

4. Погасити всю наявну заборгованість перед Товариством або заключити договір про реструктуризацію заборгованості у абонентному відділі ТзОВ „Водоканал Карпатвіз” за адресою: м. Берегово, вул. Б.Хмельницького, 99, тел. для довідок: 2-45-67, 2-31-91.

5. Зареєструвати водомірний лічильник у абонентному відділі ТзОВ „Водоканал Карпатвіз” за адресою: м. Берегово, вул. Б.Хмельницького, 99, тел. для довідок: 2-45-67, 2-31-91. Реєстрації підлягають тільки ті водомірні лічильники, розташування яких відповідає вимогам технічних умов та тип яких відповідає рекомендаціям (вимогам), затвердженим ТзОВ „Водоканал Карпатвіз”. Звертаємо Вашу увагу на те, що покази водомірного лічильника незареєстрованого в ТзОВ „Водоканал Карпатвіз” не можуть бути основою для проведення нарахування за надані послуги.

Як можна легалізувати споживання без сплати штрафу?

Дуже просто. Все що Вам необхідно зробити – це особисто звернутися в абонентний відділ ТзОВ „Водоканал Карпатвіз” з заявою про легалізацію споживання без сплати штрафу (самозвернення). Але це необхідно зробити до того, як Ваше безоблікове споживання буде виявлене працівниками Товариства. Наступним кроком є отримання (поновлення) технічних умов, встановлення та реєстрація нового водомірного лічильника, заключення договору. Вітаємо, Ви наш новий абонент!

Що робити, якщо немає можливості оплатити всю суму заборгованості за надані послуги?

Якщо Ви маєте велику заборгованість перед Водоканалом за надані послуги, не маєте можливості оплатити всю суму заборгованості одразу і не хочете, щоб Вас від’єднали від мережі централізованого водопостачання та/або водовідведення за не сплату заборгованості – зверніться в абонентний відділ ТзОВ „Водоканал Карпатвіз” із заявою про бажання заключити договір про реструктуризацію заборгованості. Реструктуризація полягає в тому, що Вам необхідно одразу сплатити тільки 1/3 боргу, а решта заборгованості може бути розстрочена на 6 або 12 місяців (залежно від суми боргу). За наявності договору про реструктуризацію та вчасного внесення поточних платежів за надані послуги та платежів по договору про реструктуризацію Ви убезпечите себе від загрози від’єднання від мереж централізованого водопостачання та водовідведення.

Що робити, якщо ніхто не прийшов зчитати покази лічильника?

Якщо до Вас не прийшли зчитати покази лічильника, а Ви хочете отримати рахунок за використані послуги – телефонуйте в абонентний відділ ТзОВ „Водоканал Карпатвіз” за тел.: 2-45-67, 2-31-91 і задиктуйте покази свого водомірного лічильника. Не забудьте повідомити свій особовий рахунок, або адресу.

Що робити, щоб уникнути штрафу, якщо випадково пошкодилась пломба на лічильнику?

Перш за все Вам необхідно особисто звернутись в абонентний відділ ТзОВ „Водоканал Карпатвіз” за адресою: м. Берегово, вул. Б.Хмельницького, 99, тел. для довідок: 2-45-67, 2-31-91; та написати заяву на розпломбування у зв’язку з зірваною (пошкодженою) пломбою. У відповідь на вашу заяву Товариство направить у Ваше помешкання працівника для зчитання показів водомірного лічильника та вилучення пошкодженої пломби. Після цього Вам необхідно протягом десяти календарних днів демонтувати старий лічильник, встановити новий (повірений) і в абонентному відділі написати заяву на опломбування водомірного лічильника. Після встановлення пломби нарахування за користування послугами здійснюється відповідно до показів нового водомірного лічильника.